سئو چه اهمیتی برای سایت ها دارد؟

اگر تاکنون برای خود یا نزدیکانتان پیش آمده که وسیله مورد نیازتان را با جستجو در گوگل یافته و سپس خریداری کرده اید ، پس حتما اهمیت سئو سایت در گوگل را می دانید. در ادامه و همراه هم ، اهمیت بالا بردن سئو سایت را بررسی می کنیم تا ببینیم چرا باید هر کسب و کاری به seo سایت خود اهمیت دهد. با آمار هایی که هر روزه از بیشتر شدن گوشی های هوشمند و کامپیوتر های مسافرتی در دست مردم خبر می دهد ، می توان به این نتیجه رسید که مردم ازین پس به دنبال رفع نیاز های خود در اینترنت می گردند و با جستجو در گوگل ، براحتی نیاز خود را برطرف شده می بینند. اینکه ما هم بیاییم و کسب و کارمان را اینترنتی کنیم و آن را در صفحه اول گوگل برای مشتریان به نمایش درآوریم ، می تواند تضمینی باشد برای فروش زیاد و فرار از این رکود اقتصادی. حالا با این تفاسیر ، بنظرتان اصلا چرا باید سئو کنیم ؟


چرا باید سئو سازی سایت را انجام دهیم ؟

موتور های جستجوی پیشرفته مانند گوگل ، بینگ ، یاندکس و یاهو علیرغم اینکه بسیار پیشرفته تر از قبل شده اند و به قولی مو را از ماست بیرون می کشند ، اما باز هم نیاز دارند که سایت ها هم قدمی بردارند و خود را از لحاظ محتوایی و لینک سازی بهینه کنند. شاید روزی برسد که دیگر بهبود سئو سایت کاری بی معنی به نظر برسد و موتور های جستجو بتوانند مفید بودن یا نبودن یک مطلب را شناسایی کنند و بر اساس آن سایت ها را رتبه بندی کنند. همه این ها اما و اگر است . پس برای کسی که می خواهد کیفیت سایت خود را به موتور های جستجو نشان دهد واجب است تا یک سری فرایند را برای سئوی سایت خودش طی کند تا بتواند بیشترین بازدهی را داشته باشد.


حال سوالی که مطرح می شود این است که دئووب خدمات سئو تضمینی سایت را ارائه می دهد ؟

خدمات SEO سایت دئووب

به جرات می توانیم بگوییم، سئو یکی از نقاط عطف و قدرتمند مجموعه ماست. تیم دئووب با ارائه بروزترین متد سئو و بهینه سازی سایت، اقدام به رشد نرخ بازدید، نرخ کلیک، فروش محصول و بازدید سایت شما می کند. کافیست با تیم مارکتینگ دئووب تماس بگیرید و وضعیت کسب و کار دیجیتال خود را شرح دهید. پس از بررسی فضای کاری شما توسط تیم مارکتینگ، پنل های سئو اختصاصی به شما ارائه خواهد شد. همچنین استفاده از این پنل های ویژه دئووب برای کسب و کار شما چندین و چند ویژگی منحصر بفرد و مفید را به ارمغان خواهد آورد، که مهم ترین آن ها عبارت است از:

بهترین قیمت

بهترین تعرفه و قیمت در محصولات سئو را نیز دریافت خواهید کرد و شاهد رشد سایت خود خواهید بود.

گزارش منظم

یک گزارش کامل از فرایند های سئو صورت گرفته بر روی سایت خود را به صورت هفتگی از تیم دئووب دریافت کنید.

مشاوره کامل

تیم سئو بصورت تخصصی و با جزئیات کامل نحوه نگارش و جمع آوری محتوا،کمک کامل و جامعی به شما خواهند کرد.

سئو حرفه ای

تیم سئو دئووب با استفاده از بروزترین ابزار ها اقدام به سئو داخلی و خارجی سایت شما به صورت حرفه ای می کند.

افزایش سرعت

با افزایش سرعت سایت خود ، تجربه کاربری خوبی را برای مشتریانتان رقم بزنید و از خروج زودهنگام آنها جلوگیری کنید.

ریسپانسیو

نمایش صحیح صفحات سایت در گوشی های موبایل یکی از موارد مهم و لازم در تعیین رتبه گوگل به حساب می آید.