طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی

فروش فیزیکی به تنهایی برای رشد کسب و کار شما کافی نیست. امروزه کسب و کارها و شرکت های موفقی وجود دارند که در اینترنت و دنیای مجازی نیز فعال هستند. در واقع امروزه بیش از 60 درصد از مردم محصولات و خدمات شما را در اینترنت جستجو می کنند. حضور شرکت ها در شبکه های اجتماعی برای معرفی محصولات و ... کافی نیست، بنابراین داشتن وب سایتی متناسب با شرکت شما، علاوه بر کمک به شناسایی برند و جذب مشتری، باعث ایجاد اعتبار و افزایش ارزش کسب و کار شما می شود. کار شما. گاهی اوقات طراحی سایت فروشگاهی اختصاصی پرهزینه است و زمان طراحی بیشتری را می طلبد و برای مشاغلی که نیاز فوری به سایت دارند یا قیمت فروشگاهی سایت بالایی دارند مناسب نیست. در این مواقع می توانید از سایت های آماده و متناسب با نیازهای کاری خود استفاده کنید.


خرید سایت فروشگاهی یا طراحی سایت فروشگاهی مانند کاتالوگ یا بروشور، محصولات و خدمات شما را نمایش می دهد که می توان از آنها برای نمایش محصولات به صورت مجازی استفاده کرد. با استفاده از سایت فروشگاهی به افزایش درآمد و نمایش خدمات و محصولات خود کمک خواهید کرد زیرا با استفاده از سایت فروشگاه می توانید به افزایش مشتری و فروش خود کمک کنید.

با طراحی سایت فروشگاهی از این مزایا بهره مند شوید...

فروشگاه اینترنتی شما:

یک کسب و کار فیزیکی می تواند یک مغازه، فروشگاه یا تجارت و ... باشد، در هر صورت در این مغازه ها محصولاتی برای عرضه وجود دارد، یعنی این مغازه ها مشتریان خاص خود را دارند. برای ارائه خدمات به طیف گسترده ای از مشتریان، علاوه بر ویترین و محل فیزیکی کسب و کار، بهتر است به فکر ویترین و مکان مجازی ارائه خدمات و محصولات باشید. بهترین و مطمئن ترین راه برای انجام این کار ایجاد یک سایت است. اگر هنوز سایت ندارید و تمایل زیادی دارید که در مسیر کسب و کار اینترنتی شرکت خود گام بردارید، می توانید برای خرید و طراحی سایت فروشگاهی با مشاوران و کارشناسان سایت وب سازان مرصاد تماس بگیرید.


شما محدود نخواهید شد:

یکی از مزایای بزرگ داشتن یک کسب و کار آنلاین این است که شما محدود به مکان و زمان خاصی نخواهید بود. زیرا این سایت بصورت آنلاین و 24 ساعته با طیف وسیعی از مشتریان در مناطق مختلف جغرافیایی قابل دسترسی است. در واقع شما دیگر محدود به کشور خود نخواهید بود و می توانید در سطح بین المللی به کار خود ادامه دهید.


ایجاد کاتالوگ محصولات

با داشتن سایت فروشگاهی می توانید ویترین یا کاتالوگ مجازی از محصولات خود داشته باشید و در هر زمانی از شبانه روز به کاربران و مشتریان خود عرضه کنید. با استفاده از سایت می توان تمامی محصولات را در دسته بندی های مختلف قرار داد و با استفاده از تصاویر و توضیحات و امکانات آن ها در سایت، فرآیند انتخاب خرید را برای مشتریان سریعتر و آسان تر کرد.


حذف هزینه های خرید و اجاره:

شروع یک کسب و کار فیزیکی مستلزم اجاره یا خرید یک مغازه یا فروشگاه است. در صورتی که هزینه خرید سایت فروشگاهی آماده و راه اندازی کسب و کار بسیار کمتر از این مبالغ است. در واقع می توان گفت با راه اندازی سایت فروشگاهی به راحتی می توان هزینه های خرید و اجاره فروشگاه یا فروشگاه را حذف کرد.


شما همیشه باز و در دسترس خواهید بود:

در یک فروشگاه یا بوتیک آجر و ملات، قطعاً مجاز به فعالیت در شبانه روز هستید و بازدید حضوری محدود به زمان هایی است که مشتریان شما خارج از منزل هستند. اگر سایت تجاری دارید، فروشگاه یا فروشگاه شما همیشه باز و در دسترس است و می توانید 24 ساعت شبانه روز بفروشید.


دریافت اعتبار:

با استفاده از سایت فروشگاهی می توانید برای کسب و کار خود اعتبار کسب کنید. ممکن است تعجب کنید که چگونه یک سایت می تواند اعتبار یک کسب و کار را جذب کند. پاسخ واضح است: وقتی در فضای مجازی کار می کنید، قطعا مشتریان بیشتری به سمت کسب و کار شما خواهند آمد. به این ترتیب برند شما توسط مشتریان بیشتری دیده و شناخته می شود و در نتیجه اعتبار کسب و کار خود را به دست خواهید آورد.


گسترش کسب و کار:

کسب و کارهای فیزیکی مشتریان خاص خود را دارند و مطمئناً این مشتریان محدود هستند زیرا افراد کمتری هستند که می توانند به فروشگاه، کسب و کار یا کسب و کار شما دسترسی داشته باشند. اما وقتی آنلاین می شوید، مشتریان بیشتری می توانند تجارت برند شما را کشف کنند و به رشد کسب و کار شما کمک کنند.


ایجاد یک برند:

همانطور که می دانید بسیاری از شرکت ها دارای لوگو و برند هستند. برخی از شرکت ها دارای یک علامت تجاری ثبت شده هستند و عموما با این نام شناخته می شوند، در هر صورت داشتن سایت کمک زیادی به ارتقای برند شما می کند، زیرا استفاده از سایت دیگری یک محدودیت است.