نقش مهم طراحی وب سایت در سایت های مد

طراحی وب برای وب سایت های صنعت مد به همان اندازه که طراحی و سبک در صنعت خرده فروشی مهم است. اجرای طراحی وب بهینه برای برندهای مد می تواند وفاداری، اعتماد و امنیت را برای کاربران تحریک کند.

بهترین طراحی وب مد اهمیت خلاقیت در خرده فروشی یک واقعیت غیرقابل انکار است. هنگام صحبت در مورد فضای دیجیتال، به ویژه در طراحی وب سایت پوشاک های صنعت مد، اعم از برندها، وبلاگ ها، مجلات و موارد دیگر، می توانیم نقش حیاتی آن را ببینیم. بسیاری از کارشناسان موافق هستند که طراحی صفحه وب مد بر روی ویدئو و عکاسی تمرکز دارد زیرا آنها در نمایش محصولات به روشی که ما می‌خواهیم و در استراتژی بازاریابی خود تصریح می‌کنیم، بسیار مهم هستند.

fashion web design

استفاده از تکنیک‌هایی که به نقشه سایت ما پاداش می‌دهند و مرور آن را آسان‌تر می‌کنند، مراحل ضروری هستند اما کافی نیستند. ستون فقرات محتوا بصری است و طراحی وب را به حوزه ای تبدیل می کند که برندها باید چیزهایی را امتحان کنند.


همه‌گیری COVID-19 و تغییرات رفتار مصرف‌کننده ناشی از آن، برندهای خرده‌فروشی را بر آن داشته تا تلاش‌های دیجیتالی‌سازی خود را بیش از حد انجام دهند. رصدخانه خرده‌فروشی که اخیراً در اسپانیا ایجاد شده است (Observatorio de Retail en España) دریافت که این همه‌گیری ابتکارات تحول دیجیتال بسیاری از برندها را با توجه به رشد تجارت الکترونیک به عنوان درصدی از کل فروش تسریع کرده است.


ایگناسیو سانچز، مدیر عامل سابق Leroy Merlin اسپانیا و اکنون مدیر عامل Leroy Merlin برزیل، اعلام کرد که مصرف کننده پس از COVID قطعا دیجیتال است، خواهان دسترسی بیش از حد ("من همه چیز را در حال حاضر می خواهم")، پیام های شخصی و رضایت دارد. با برند در صورت عدم ارائه، می توانید ببینید که برند شما در رسانه های اجتماعی مورد حمله قرار می گیرد. وب سایت شما یک نام تجاری برای مصرف کنندگان دیجیتال است، و اگر طراحی فروشگاه اینترنتی خرده فروشی قانع کننده ای نداشته باشید، درب به سرعت بسته می شود.


8 بهترین شیوه طراحی وب مد

برخی از تاکتیک های برنده در هنگام در نظر گرفتن راه حل های سفارشی طراحی وب تجارت الکترونیک مد چیست؟ در اینجا برخی از اجزای وب سایت های مد برتر در طراحی سفارشی خود آورده شده است:


رابط کاربری ساده و شهودی


یک نسخه موبایل کاملا مستقل که محتوای ناسازگار با مرورگرهای وب را محدود می کند.


اگر وب سایت موسیقی متن خود را داشته باشد، تصاویر متحرک و موسیقی با همگام سازی مناسب حرکت می کنند.


تجربه تعاملی با کیفیت بالا


عکس‌های بزرگ و باکیفیت که راه اصلی جذب مشتریان بالقوه است.


ویدئویی که کاملا با طراحی محصول ادغام می شود.


تجارت الکترونیک یکپارچه که اصول فروش و تجربه کاربر (UX) را ترکیب می کند.


چند رسانه ای که سرعت بارگذاری در دستگاه های تلفن همراه را کاهش نمی دهد.


اهمیت طراحی وب در این است: اگر یک نام تجاری حضور آنلاین عالی نداشته باشد، مقدار قابل توجهی از سهم بازار خود را از دست داده و راه را برای رقبای خود باز خواهد کرد. برندهای خرده فروشی (آرایش، پوشاک، لوازم جانبی، جواهرات و غیره) باید توجه ویژه ای داشته باشند زیرا طراحی در این فضا حاکم است.


برندها بازار حساسی را هدف قرار می دهند که در آن مصرف کنندگان اغلب بر اساس جذابیت آنها به یک محصول خاص که مطابق با سلایق و ترجیحات آنها است خرید می کنند. زیبایی‌شناسی یک وب‌سایت می‌تواند بر تصمیم‌گیری خرید بسیاری از کاربران تأثیر بگذارد، و کارشناسان را تشویق می‌کند تا روی تصاویر محصولات با کیفیت بالا شرط‌بندی کنند تا طراحی صفحه وب مد خود را بدرخشند.



نقش طراحی وب خرده فروشی در تجربه خرید

ما نمی‌توانیم هدف اصلی یک وب‌سایت خرده‌فروشی را که خرید آنلاین محصول است، فراموش کنیم. به همین دلیل است که طراحی وب شما باید در یک طول موج باشد و تجربیات بهینه ایجاد کند. باید یک سبد خرید قابل مشاهده و یک گزینه جستجوی فیلتر شده داشته باشد که می‌تواند خریداران را به آنچه می‌خواهند هدایت کند و در عین حال یک تجربه مرور یکپارچه را ارائه دهد.


فروش متقابل یکی دیگر از اجزای مهم است. همانطور که هنگام خرید اطلاعات مشتری را جمع آوری می کنید، می توانید آنها را با محصولات دیگری که دوست دارند توصیه کنید. افزودن بخش «آخرین بازدید» که به آنها امکان می‌دهد مواردی را که قبلاً دیده‌اند را به خاطر بیاورند، راهی عالی برای یادآوری چیزی است که قصد خرید داشتند و شاید آنها را به سمت خرید نهایی سوق دهد.


برترین وب سایت های مد

بهترین راه برای تعیین اینکه آیا طراحی صفحه وب مد شما موفق است یا خیر، استفاده از نمونه های واقعی است. من برخی از سایت‌ها را با محصولات نهایی جالب و راه‌حل‌های شگفت‌انگیز انتخاب کرده‌ام که می‌توانند شما را در ایجاد بهبودها راهنمایی کنند یا به عنوان بهترین روش‌های تجارت الکترونیک عمل کنند:



لیمرود

Limeroad: بهترین طراحی وب مد


این برند پوشاک هندی دارای فیلتری در صفحه اصلی خود است، شبیه به هایلایت استوری اینستاگرام برای نشان دادن دسته بندی هایی که بیشتر مورد علاقه شما هستند. این رابط بر تقویت یک جامعه متمرکز است زیرا کاربران می توانند دفترچه هایی را با ظاهر مورد علاقه خود ایجاد کنند و آنها را به اشتراک بگذارند. این وب‌سایت آن‌ها را طوری نشان می‌دهد که گویی یک فید اینستاگرام است و چیزهایی را که قبلاً برایتان لذت‌بخش می‌دانستید به شما ارائه می‌کند.


زن و خشن

Femme & Fierce: بهترین طراحی وب مد


وب‌سایت برند پوشاک هلندی Femme & Fierce به دلیل طراحی براق خود با رنگ قرمز و صورتی به عنوان پالت رنگ غالب، و تغییرات و جزئیات کوچکی که در حین پیمایش کشف می‌کنید متمایز است. وجود دارد


انیمیشن های کوتاهی به شکل رژ لب، آبنبات چوبی، فلش و لب در سراسر سایت که محصولات را به شما نشان می دهد و تجربه مرور هیجان انگیزتری را ایجاد می کند. این یک ویژگی طراحی منحصر به فرد با ساخت و ساز بی عیب و نقص است.


رینو و پله

Rino & Pelle: بهترین طراحی وب سایت مد


Rino & Pelle بر طراحی مینیمالیستی تاکید می کند و در حین مرور با اندازه ها بازی می کند. صفحه اصلی ساده ای که در ابتدا به کپی یک نقش ستاره می دهد، راه را به تصاویر باکیفیت با همان رنگ داستان باز می کند. ترفندهای بصری کوچکی مانند لحظه ای وجود دارد که اسکرول به بزرگنمایی تبدیل می شود که برای حفظ تمرکز کاربران از تصاویر دور می شود. این همه این کارها را با طراحی خوب انجام می دهد.



چیز کمی


این طراحی ساده اما موثر است. به محض اینکه به صفحه اصلی رسیدید، اطلاعاتی در مورد تخفیف ها و پیشنهادات تبلیغاتی دریافت می کنید، در حالی که حساسیت زمانی جزئیات را با "عجله کنید! تست فقط با زمان محدود). یک کیسه خرید به راحتی در دسترس است و یک پالت رنگ سفید و صورتی صاف که با ارجاعات زنانه مرتبط است.


زارا

زارا: بهترین طراحی وب مد


زارا همیشه یک غول خرده فروشی مرجع است و همین امر در مورد طراحی وب آن نیز صدق می کند. تعهد آن به طراحی ساده و مینیمالیستی به تصاویر باکیفیت فوق العاده می بخشد. نمی خواهد شما را با کاتالوگ پرتاب کند، اما در عوض یک نوار جستجو ارائه می دهد تا تجربه مرور مستقل تری را برای شما فراهم کند. همچنین به شما این امکان را می دهد که در حین پیمایش و کشف هر بخش در نقشه سایت با آن بازی کنید.


عینک شوود

عینک شوود: بهترین طراحی وب مد


عینک شوود یکی از بهترین سایت ها در فضای تجارت الکترونیک عینک را دارد. دارای فیلترهای کاملاً مشخص (شکل، رنگ، مواد، مردانه/زنانه) با طراحی تمیز. این سایت به شما امکان می دهد هر محصول را در تمام رنگ های موجود با یادآوری ظریف تبلیغات فعال در سمت چپ مشاهده کنید. تجربه مرور یک تجربه لذت بخش است.


فرآیند طراحی وب مد مورد بحث ما باید کار بعدی برنامه نویس و تجربه کاربر را نیز در نظر بگیرد زیرا یک وب سایت فقط به طراح بستگی ندارد:



یک وب سایت مد به چه چیزی نیاز دارد؟ نقش برنامه نویسی وب و توسعه وب

همکاری بین توسعه دهندگان وب و برنامه نویسان به طراحان این امکان را می دهد که معماری وب عالی را با یک رابط کاربری کاربردی و بصری برای وب سایت های مد ایجاد کنند.


داشتن یک طراحی وب ریسپانسیو که به طور خودکار با اندازه صفحه نمایش در این دوره با دستگاه های تلفن همراه (تلفن های هوشمند، تبلت ها و غیره) به عنوان فرمت دستگاه غالب سازگار می شود، بسیار مفید (و اساسی) است. یک وب بی پاسخ به درستی روی این دستگاه ها بارگذاری نمی شود، که منجر به تجربه کاربری ضعیفی می شود که می تواند در ارقام فروش و شهرت آنلاین شما بازتاب پیدا کند.


این جفت‌سازی فرمول برنده را با برنامه‌های تلفن همراه پیدا کرد، که سایت‌هایی هستند که به طور خاص برای تلفن‌های هوشمند و دستگاه‌های تلفن همراه طراحی شده‌اند که به مخاطبان خود با محتوای تعاملی و موبایلی خدمات ارائه می‌کنند که ممکن است برای اشتراک‌گذاری محتوا با کاربران نیازی به اتصال به اینترنت نداشته باشد. آنها همچنین مرور راحت‌تر و سریع‌تری را نسبت به وب‌سایت‌های سنتی ارائه می‌دهند. داشتن برنامه بومی آنها، یافتن کاربران جدید را برای برندها از طریق فروشگاه های برنامه اپل و گوگل پلی آسان تر می کند، جایی که تعداد زیادی از مشتریان بالقوه به دنبال برنامه های جدید برای دانلود در دستگاه های خود هستند.


پیشرفت های تکنولوژیکی به برندهای مد، طراحان، برنامه نویسان و توسعه دهندگان اجازه می دهد تا تصویری از برند ایجاد کنند که موقعیت و شهرت آنها را بهبود بخشد. فراموش نکنیم که یک صفحه وب نمی‌تواند در یک سیلو دور از بقیه شرکت‌ها ایجاد شود. در عوض، باید به طور یکپارچه در یک استراتژی بازاریابی یکپارچه 360 درجه یکپارچه شود. هدف حفظ یک پیام منسجم در بین کانال‌های وب و رسانه‌های اجتماعی، کمپین‌ها و تاکتیک‌های رسانه‌های پولی، برنامه‌ها، بازاریابی ایمیلی، بازاریابی تأثیرگذار و موارد دیگر است. وب سایت شما تنها یک چرخ دنده در یک استراتژی بسیار بزرگتر است، اما این بدان معنا نیست که شما نباید از آن مراقبت کنید. اگر این کار را انجام دهید، نتایج مثبتی خواهید دید.


اینستاگرام